Być marketerem – kpi, cpc, roi

Trzeba powiedzieć, że praca w marketing zdecydowanie nie jest prosta. Jednakże sporo osób pociąga wizja pracy w reklamie i nie posiada się co dziwić, bo jest to kategorycznie ciekawa branża. Warto jednakże zastanowić się, czy pasjonujemy się reklamą i strategią w reklamie, bo przecież nie można pracować w marketingu mając negatywny stosunek do reklamy. Marketing to branża, która cały czas ewoluuje i zmienia się i dlatego należy być na bieżąco , a oprócz tego śledzić nowinki. Trzeba także znać różne pojęcia, które stanowią podstawę tj. ROI, kpi, ctr, cpc, cpm i kilka innych. Kategorycznie należy pamiętać o tym, żeby regularnie uczestniczyć w przeróżnego rodzaju prelekcjach, szkoleniach i konferencjach. Jest to istotne z tego względu, że na takie konferencje przyjeżdżają znane osoby z branży i prezentują swoje wnioski, doświadczenia, wyobrażenia przyszłości. Daje możliwość to poszerzyć swoje horyzonty , a oprócz tego świeżo spojrzeć na świat reklamy oraz nowe trendy. Można wpaść na ciekawe pomysły, na które żeby się nie wpadło siedząc za biurkiem. W dodatku jest to sposobność spotkania innych osób z branży , a dodatkowo zrobienia interesów, bo przecież nie każdy jest tutaj konkurencją, ale można nawiązać ciekawe kontakty. Kategorycznie branża reklamowa jest ciekawa i wiele osób preferuje się tym teraz zajmować. Należy natomiast pamiętać, że reklamie należy się poświęcić, często należy również siedzieć po godzinach i pracować dla klientów nawet na urlopie – nigdy nie wychodzi się ze swojej roli.